понеділок, 5 травня 2014 р.

Фотофлешмоб: 31 день до літа, перший звіт.

Нещодавно я вирішила взятись за фотофлешмоб (перший в житті!). Подробиці тут =) А ось і перший фотозвіт. Скажу зразу: я + мій телефон - фотографи сумнівні, деякі теми я інтерпритувала по-своєму, але маємо, що маємо...

Отож, 1 травня треба було сфотографувати себе. Я і моє перше селфі *О* Ну, не зовсім перше, але точно одне з перших, бо я себе вельми рідко фотографую, залишаючи це завдання іншим - тим, у кого є хороші фотоапарати і якісь навички у цій нелегкій справі. Тут я тішусь новій сорочці, до речі)) Обожнюю сорочки.


Тема 2 травня - показати свою кімнату. Моя кімната - це доволі творчий, доволі безлад. Тому я покажу вам її шматочок: це моя настінна лампа, яка вже багато років не працює... але підпрацьовує вішалкою для різних речей. Зокрема, ви можете побачити стрічки, китайські прикраси, привезені китаянкою і подаровані на ДН, браслетики, керамічні намистинки і бейджики з фестивалі, які я колекціоную... =)


3 травня - сніданок! Я абсолютно забула про сніданок, тому ось вам мій ранковий чай в моєму улюбленому оорнятку, біля моєї клавіатури та мишки.


 4 травня - одяг, в якому спиш. У мене такого багато) Головне, щоб зручний, теплий (залежно від сезону) та м'якенький. В кадр потрапила ось така майка від піжами:


І 5 травня - те, що сьогодні одягнеш. Я вирішила, що найкраще це продемонструвати просто на мені =) А на мені - старенькі джинси Stradivarius та улюблене весняне пальтечко.



На цьому все. Наступний фотозвіт - 10 травня =)



2 коментарі:

  1. джинси хоч і старенькі, але все одно класні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую) У мене невеличкий "пунктик" на кольорові джинси, хоча стандартні чорні - теж маст-хев.

      Видалити