субота, 24 травня 2014 р.

Oops!.. I did it again =)

Знайома з дитинства пісенька, під яку ми "відривались" на дискотеках в третьому класі тут ні до чого) Бо написати я хочу про лаки серії Oops!, які абсолютно випадково зустріла під час якоїсь поїздки в АШАН.

Були передсвяткові розпродажі і баночки лаків Oops! лежали величезною горою усіх відтінків з цінами по три гривні, здається. Чесно кажучи, ні ціна, ні неохайна гора лаків не дуже притягували, але я там побачила кілька цікавих синіх відтінків. І інтерес переміг! А сьогодні - про лак Oops! у відтінку 4.




Наскільки я знаю, ці лаки випускає "Ноготок" спеціально для АШАНу, отож це єдина точка для їх придбання. Баночка - 5 мл, зручна й маленька. Ще один безумовний плюс - відтінків море. Ось цей колір 4 - це щось на кшталт холодного перламутрового золотистого.

Отож, які я знайшла плюси в Oops!:
- дуже рідкий та легко наноситься, при цьому вже з першого шару маємо рівномірне покриття, яке хоч і напівпрозоре - але хоча б без чергування темно-світлих плям;
- сохне лак швидко, тому він гарний варіант, коли все горить, а хочеться ще нігті намалювати));
- ніяких бульбашок. Ніяких. Взагалі. Після експериментів з Maybelline Colorama 165, котрий мене дуже розчарував у цьому плані, Oops! просто щастя якесь;
- змивається без проблем;
- двошарове покриття дає нам ось такий приємний перламутровий відтінок, який цілком підійде на щодень:


Тепер ще кілька негативних штук:
- лак спокійно носиться два дні, але вже на третій день він почав задиратись біля сонови нігтя і так гарненько шматочками відколюватись, шкодааа... ;
- я фарбувала нігті в два шари і все ще отримала напівпрозоре покриття. Думаю, третій шар міг би це діло виправити трохи, але все ж лак трохи занадто рідкий;
- через цю його прозорість і рідкість виникло враження, що він тілкьи підкреслює, який ніготь неідеальний;
- нічого особливого, ну в сенсі жодних "вау-ефектів!". Просто собі лачок =) Ну і це скоріше не негативна штука, бо за три гривні... я думала, що буде куди гірше.


Отож, лаку Oops! жити =) Думаю прикупити кілька власне рідкісних відтінків - скоро літо, хочеться чогось легко-яскравого, що можна часто змінювати, а банальнйи перламутр ми знайдемо у безлічі інших якісніших версій~

4 коментарі:

  1. Гарний манікюр)
    Я теж маю кілька таких лаків, деякі навіть купляла кілька раз - настільки сподобались відтінки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      Так, ці лаки просто ідеальні для експериментів з кольорами) Бо кілька разів траплялось, що я купувала лак - а на нігтях колір мені ну ніяк. І от викинути шкода, і використовувати не хочеться...

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Спасибо) В целом он ооочень бюджетный, но порадовал~

      Видалити