неділя, 25 травня 2014 р.

Лак для нігтів Maybelline Colorama nail polish #261

Продовжую експерименти з лаками від Maybelline з серії ColoramaТут можете почитати мої враження від використанню бірюзового лаку під номером 214, а сьогодні - номер 261, на який я вже давно заглядалась і ось такий спробувала)




Отож, чим "підкупив" цей лак - колір. В баночці він такий майже-майже чорний, а на нігтях перетворюється у глибокий колір стиглих вишень. Під певним кутом він яскравіший, під певним дуже близький до чорного, але взагалі виглядає круто в будь-якому випадку. Подобається і глибина кольору, і красивий відтінок, і глянець. Так би і сфотографувати на тлі вишень!



Щодо самого лаку, то Maybelline Colorama 261 дуже приємний: він рідкий, легко наноситься, сохне доволі швидко. Перший шар дає вже більш-менш однорідне покриття, але для красивого глибокого відтінку з рівномірним забарвленням мені були потрібні два шари.

Щодо негативів: як і більшість моїх Cоlorama, цей лак не дуже стійкий. Кінчики нігтів почали стиратись вже на другий день( Наразі це мінімально помітно, але все ж, коли стирається такий темний відтінок лаку, то навіть найменші дрібниці впадають в око(



Отож, я закохалась у цей колір, але стійкість - мінус, великий мінус. Але носити і тішитись ним все одно буду)

Ціна у мережі "Космо" - 18-19 UAH за 7 мл. 

6 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Надіюсь, сподобається)
      У мене це наразі улюбленець з усіх Colorama, які пробувала...

      Видалити
    2. угу) Подобається, як він на сонці стає такий, як ягідка... Так би і з'їла!

      Видалити
  2. Какой оттенок! Роковой!:)

    Приглашаю в свой блог: anastashen-james.blogspot.ru буду рада знакомству ;))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О да) Немного жаль, что я его не нашла зимой, когда хотелось такого оттенка...

      Рада знакомству, подписалась на ваш блог, обожаю «лаковые истории»)

      Видалити