вівторок, 6 травня 2014 р.

Лак для нігтів Maybelline Colorama nail polish #214

Лаки Maybelline у мене є майже завжди =)
Ось тут я вже згадувала про любов до їхнього лаку Mini Colorama Ballerina, а сьогодні вирішила затестувати лак з серії Colorama під номером 214.




Це ніжний, пастельний бірюзовий відтінок, який ідеально повторює тон моїх улюблених весняних джинсів. Власне, саме завдяки цим джинсам лаки схожих відтінків оселились в моїй косметичці. До речі, в серії Mini Colorama був аналогічний відтінок під номером 95 та назвою Green Park. Але він у мене вже давно закінчився. 


Що ж до цього лаку, то він викликає двоякі емоції. З плюсів - красива лаконічна упаковка, дуже рідка консистенція (легко наноситься), звичайний, проте зручний пензлик з плоским зрізом. І. звичайно, колір - на нігтях він виглядає соковитішим, ніж в баночці, дуже приємний, свіжий и глянцевий. 

Але і мінусів вистачає. Зокрема, щоб досягнути нормального рівномірного покриття, треба наносити не менше трьох шарів: перші два доволі прозорі, нерівномірні. Цікаво, що так поводяться переважно лаки цікавих відтінків: бірюзові. блакитні. Темно-кавовий відтінок давав чудвое начисене покриття вже з першого шару!..

Сохне лак довго - а сушка у мене саме закінчилась, тож довелось подумати, що такого робити, щоб нічого не робити, поки він висохне XD. Щодо стійкості, то всі лаки цієї серії носяться у мене 3-4 дні. Деякі вже на перший день стираються на кінчиках. Конкретно цей відтінок у три шари протримався два дні "на ура", а тоді почав потрохи стиратись. Проте я не помітила жодних інших неприємних ефектів) Та й змивається лак доволі легко. 



Загалом, чудовий колір, проте якість лаку могла б бути кращою. Як на мене, то це хороший варіант на один вечір - для романтичного побачення, наприклад, коли хочеться чогось весняного і ніжно-пастельного =)

Ціна в мережі "Космо" - близько 19 UAH за 7 мл.

2 коментарі:

  1. Я вот давно на них смотрела и все думала брать или не брать ( У нас в Полтаве, кстати, они стоят существенно дороже 19 грн) . Теперь отзыв твой прочитала и окончательно определилась, что не буду покупать лаки из этой серии. Так что спасибо )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дорожче? Треба буде і в нас зайти та подивитись на ціни. Бо цей лак і купила місяці два тому, може теж вже вартість підстрибнула...
      А щодо самого лаку, то так - очікувала від нього більшого. Пошуки бюджетного і хорошого бірюзового тривають... маю ще малесеньку (3мл) баночку від Yves Rocher для наступного експерименту)

      Видалити