вівторок, 13 травня 2014 р.

Book tag =)

 Наталья Алексеева передала мені "естафету" з книжковим флешмобом. А що читати я дуже люблю, то не могла не написати про це)

+  ось в ролі доповнення чудова книжкова гіфка з тумблерів =) 



1. Где Вы обычно читаете?  - В транспорті. І 15 хвилин в тролейбусі, і 4 години в поїзді) Ще в довгих чергах... іноді вдома, але дуже рідко - хіба, коли читаю щось дуууже цікаве. 

2. Книжная закладка или просто листок бумаги?  - Ніколи їх не використовувала і ніколи не мала проблем з тим, щоб знайти місце, до якого дочитала) А з появою електронної читалки взагалі така потреба зникла.

3. Вы можете просто остановиться во время чтения или Вы должны обязательно дочитать до конца главы?  - Можу зупинитись, але коли книга дуже крута, тоді хочеться почитати більше і часом буває, що приходжу до тями, коли вже світає)

4. Вы едите или пьете во время чтения?
 - Та не особливо. Враховуючи, що читаю зазвичай у транспорті) Вдома можу читати з чаєм.

5. Телевизор или музыка во время чтения? - Плеєр, щоб не чути розмов і іншої музики, якщо це в транспорті. А взагалі краще без супроводу. А телевізор я вже кілька років не дивлюсь =)

6. По одной книге за раз или сразу несколько?  - Як вийде) Можна кілька зразу, проте не більше 3-4. І все одно якась з них притягуватиме більше за інші...

7. Вы всегда читаете дома или, быть может, где-нибудь еще?  - Вдома майже ніколи ж)

8. Читать вслух или про себя? - Для себе - мовчки, для когось - вголос. Взагалі, обожнюю читати вголос... вірші) 

9. Вы пишите в книгах?  - Я пишу книги. А писати в книгах - ні, навіщо? фуфуфу...

10. Кому вы хотите предложить этот TAG? - Я думаю, що всі читачі мого бложика вже давно написали про свої книжкові звички =) 

4 коментарі: