четвер, 1 травня 2014 р.

"Не думай про червоне"

"Не думай про червоне" -  так називалась книга Світлани Пиркало, яка колись - ще в школі - справила на мене набияке враження. Ще б не справити - то ж була історія про веселе й не дуже життя української журналістки-поетеси в Лондоні. А я теж журналістка-поетеса, яка б не відмовилась від мандрівки в Лондон =) Хоча б на екскурсію!..

Проте сама я червоний колір дуже люблю: він енергійний, він надихає, він привертає увагу. Думаю, ми вибираємо червоний тоді, коли свідомо чи підсвідомо прагнемо виділитись, сказати собі й іншим: "Ні, сірість, сьогодні у мене буде яскравий день!"

А ще моє улюблене горнятко червоного кольору) Взагалі, щоб відчути на собі вплив червоного, його не обов'язково має бути багато. Яскрава помада, манікюр, сумочка... чи сережки!

Ось червоні сережки і стали сьогоднішньою краплею натхнення. В моїй колекції червоних сережок доволі багато: і хенд-майд з вареного скла, і срібло з червоними камінцями. А сьогодні - подарунок моєї подруги.  Взагалі, тут знову спрацьовує принцип подарунку: сама я майже точно не помітила б цих сережок на вітрині магазину. Хіба що, якби на крізь них сяяло сонце і це розкішний, яскравий червоний проявився б у повній мірі. Власне, зі сторони дизайну вони нічим нас не дивують, проте тут "грає" колір. А ще ці сережки нагадують ягоди горобини, хоча в тих більше оранжевого тону.


Поки що одягала я їх лише кілька разів, але - все літо попереду!



Немає коментарів:

Дописати коментар