четвер, 22 травня 2014 р.

Almost summer

Люблю вечори у травні, коли ще не жарко по-літньому, але вже нема особливого холоду і в повітрі щось таке класне-класне, весняне-весняне... Коли повертаєшся додому о десятій, а надворі ще трохи світло. В один з таких вечорів, а саме позавчора мені зробили кілька фото, якими хочу поділитись з вами.

Діло було біля корпусів медичного, а я вирішила, що там надто красиво, щоб не зробити кілька кадрів... На жаль, до посту потрапили ті, де самих корпусів майже не видно. Але насправді це дуже красиве подвір'я, оточене трьома старовинними корпусами, котрі схожі на палаци. Ось це місце на першому фото - воно наче зроблене спеціально для того, щоб туди заїжджати каретою.. ну чи кабріолетом)




На мені: 
- футболка - Stradivarius (так-так, окім ідеальних джинсів, у них ще й футболки класні)

- спідниця-шорти (я не певна, як її називати) - вінтаж. Якщо вірити етикетці - то це японський бренд Karlai, по який я нічого не знайшла у мережі. Але це і не дивно, бо цю спідницю-шорти привезли мамі кілька десятиліть тому, але тоді їй не знайшлось застосування у маминому гардеробі, а я зараз ношу. 

- браслетики - no name, подарунки друзів. Макраме зі скляними намистинами привези мені з Криму, а дерев'яний - з Польщі. І той, і інший - дорогі спогади)




Останніми днями розумію, як я чекаю літа) Улюблені футболки, короткі спідниці, прогулянки до ночі і теплотаааа.... ух) 

4 коментарі:

  1. Клас! Все так стильно підібрано)
    І шикарні шорти-спідниця - я давно шукаю щось подібне ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Тут прямок класика: білий верх, чорний низXD
      Я теж давно хотіла щось схоже - минулого року бачила спідницю-шорти у Zara, але якось варіант не привабив, а ось ця дуже вчасно до літа знайшлась просто вдома Оо

      Видалити