середа, 21 травня 2014 р.

Фотофлешмоб: 31 день до літа, четвертий звіт

Огого! Це ж вже скоро кінець місяця) А я, як завжди, затягую з викладанням фотозвіту... Останні кілька днів нічого не встигаю Оо

Отож, четверта частина моїх фотоспроб, а на попередні дивитись туттут і ще тут =)

Завдання 16 травня - улюблений колір в речах. Взагалі, дуже широка тема) На фото потрапив чорний і такий приглушено-рожевий, але ще я дуже люблю темно-синій, бірюзовий, різні коричнево-бежеві поєднання, яскраво-червоний... Єдиний колір, який в мене "не водиться" - це зелений.





17 травня - що в сумці? В моєму випадку - в рюкзаку. Ну, окрім безлічі дрібничок, там майже завжди нетбук, косметичка і гаманець. На фото власне вони.... тільки нетбука не видно, але нічого, він убде "героєм" іншого фото!


18 травня - мій гаманець. О, я його ніжно люблю) Придбала в Accessorize цієї зими і досі не можу ним натішитись.

19 травня - що я роблю щодня. Тут в кадр потрапив нетбук, точніше шматок клавіатури) Бо я фактично щодня пишу: чи щось своє, чи щось по роботі, а мій стареньций рожевий Acer мені в цьому допомагає. 

І 20 травня - улюблене взуття. А знаєте, я ж насправді не люблю взуття) Мабуть, це пов'язано з тим, що на чудовий 41-41,5 розмір завжди було важко знайти щось зручно-пристойне, а з моїми 178 см зросту і любов'ю до ходіння пішки каблуки просто протипоказані XD Тому вітрини магазинів зі взуттям не викликають у мене жодних сентиментів, а найкраще, що я маю (після кросівок) - це сандалики з "Монарху", в яких я бігаю майже все літо...


Ось так) Фотофлешмоб наближається до закінчення, а літо - до початку... Мурашки по шкірі від того, як час біжить.

6 коментарів:

  1. Просто тебе обувь нужно в интернет-магазинах заказывать! Там кстати и цены дешевле.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я над цим думаю, але досі ще не зважилась. Бо під час примірок навіть те, що наче мого розміру часто виявляється зовсім не мого(
      А де варто пошукати щось доступне/хороше?

      Видалити
  2. О! У мене теж проблеми з взуттям) Я постійно в пошуку ідеальної пари зручно-гарно-якісно-бюджетно. Поки є два кандидата, які майже дотягують, але все ж і вони не ідеальні)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Теж рідкісний розмір і форма ноги?)
      А які кандидати, якщо не секрет?
      Я сьогодні купила дві пари кедів... здається, на певний період перість серед зручного взуття буде у них!

      Видалити