пʼятниця, 16 травня 2014 р.

Фотофлешмоб: 31 день до літа, звіт третій

І цей звіт я публікую з запізненням, ох-ох. А все чому? А все тому, що завтра фестиваль косплею, до якого я трохи та готуюсь... Перші два звіти можна подивитись тут (1) і тут (2).
А тепер перейдемо до третього!

Отож, завдання на 11 травня - комп'ютерний чи робочий стіл. Правду кажучи, стіл, за яким я сиджу вдома, це завали всього-всього-всього: він оточений фоторамками, маленькими сувенірчиками-подарунками, листівками, лаками, сережками... з усіх сторін. Прямо над монітором - моя гордість: фотостінка, де у мене власне фото най-найдорожчих людей і слова з французької, яку я вже кілька місяців вчу з поперемінним успіхом) Але оскільки там багато речей доволі приватних, то покажу лише шматочок)




12 травня - книжка, яку читаєте. Читаю зараз все переважно з кіндла, тому героєм цього фото став саме він =)


13 травня - дитяче фото! Я на Святі Букварика. Українська мова, буква Р і Б... як вчора було) 



14 травня - хоббі. З цим складно, бо хоббі у мене доволі багато) Але я вирішила зупинитись на тому, що найкраще показати на фото: косплей! Якщо у двох словах, то я належу до тих "дивних людей", які люблять шити костюми персонажів аніме, фільмів, ігор і т.п., а потім виступати на різних тематичних фестивалях =)


І 15 травня - улюблена чашка. Свою червону з ієрогліфами я вже показувала у першому звіті, тому зараз настав час для чашки, яку мені подарував кращий друг і я її люто люблю)


Ось такі справи =) На вихідних пофестивалю... а тоді повернусь до активного блогерства) Усім сонця і тепла! 



2 коментарі: