неділя, 11 травня 2014 р.

Фотофлешмоб: 31 день до літа, звіт другий

Цей звіт треба було викласти вчора, але я тільки-тільки повернулась з мандрівки, тому він з запізненням =)Отож, продовження фотофлешмобу про все-все-все! Перша частина тут, а про сам флешмоб можна почитати ось тут.

6 травня - хтось, кого ти любиш.
Тут могло б бути багато варіантів, проте я вирішила взяти ось це фото, на якому фото, зроблене рік тому на Дні народженні людини, яку я люблю і в оточенні інших людей, яких я теж дуже люблю =) Таке собі "комбо"!




7 травня - вид з вікна. 
Тут все просто =) Дерева, старі будинки-"коробки" і травневе небо - найкраще, що видно за вікном!


8 травня - улюблене місце в твоєму місті. Дуже важкий пункт =) Я живу у Львові, а Львів - це... це не те місто, де можна вибрати щось одне. Я люблю його неймовірно: і історичний центр, і улюблені кав'ярні, і вечірній Високий Замок, і бруківку, і парки, і відчуття щастя у теплому вечірньому повітрі, і запах кави на площі Ринок, і багато-багато речей, які не помістити на фото. Тому... тому я вибрала дорогу на вокзал =) Місце зустрічей, прощань і місце, де завжди відчуваєш якесь хвилювання та щастя від початку нових неймовірних історій..


9 травня - улюблена страва. Широке поняття для мене) Але оскільки я в цей час була в мандрівці, то сфотографувала, що потрапилось: шматочок Наполеона!


І 10 травня - улюблені парфуми. В кадр потрапили чарівні, теплі, глипбокі Vanille Noire від Yves Rocher i ніжні, легкі та з кислинкою Delicate Rose від Trussardi.


Ось так =) Продовження - 15 травня!


2 коментарі:

  1. Vanille Noire .. Люблю їх шалено! Але користуюся дуже рідко )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я їх ношу переважно взимку, коли хочеться чогось такого солодкаво-теплого... А для літа більше люблю жасминові)

      Видалити