понеділок, 21 квітня 2014 р.

Лак Odri: більше кольору!

З приходом весни хочеться бачити  більше яскравих кольорів не лише довкола, але й у власних образах. І оскільки так важко пройти повз поличку з різнобарвними лаками, то чому б не зробити собі свято? Лак Odri привернув мою увагу перш за все кольором: насичений відтінок просто-таки кидався в очі. Другий фактор: ціна. Я придбала баночку об'ємом 15 мл за... орієнтовно 25 грн.

До речі, це - мабуть, моя найбільше баночка з лаком. Вона симпатична, конусовидна і в дрібний чорний горошок. А видовжена чорна кришечка раптово матова і приємна на дотик - наче й маленька деталь, але приємно малювати нігті, тримаючи в руках цю кришечку.

Отож, сам лак в баночці виглядає яскраво-малиновим, трохи теплішим, ніж на фото. Я планувала носити його зі светром зі скандинавськими візерунками у блакитно-малинових тонах (привіт, Bershka!). Проте на нігтях колір лаку трохи відрізняється: він тепліший, близький до насичено-червоного і вже не так вдало поєднується з тим, з чим я планувала його поєднати раніше. На жаль, на фото він все ще надто холодний, але фотограф та ще й на телефон з мене наразі не найкращий(


Що ж до позитивних сторін, то їх достатньо. По-перше, наносити лак легко: він достатньо рідкий, ніяких неприємних несподіванок чи нерівностей на нігтях не утворює. По-друге, зручний пензлик, доволі широкий і,я к я вже згадувала, приємний на дотик ковпачок. По-третє, колір справді яскравий та насичений, навіть, якщо наносити його одним шаром. Проте все ж краще виглядають два шари - легка текстура лаку дозволяє навіть три.

Щодо стійкості, то вона середня. Наприклад, один шар починає стиратись на кінчиках нігтів вже наступного дня. Але для манікюру "на вечір" цей лак - ідеальнй вибір. Ну і, безумовно, бюджетний. Спробую ще щось з цієї серії. До речі, це у мене відтінок 010.





Немає коментарів:

Дописати коментар