пʼятниця, 25 квітня 2014 р.

Lviv Fashion Week: менша свята, більше ділового ореолу та нова локація!

Вчора мені довелось потрапити на прес-конференцію щодо нового сезону Львівського Тижня моди, який пройде у нас 7-11 травня. Дізналась багато цікавого, але спочатку - невеликий флешбек)

Вперше я потрапила на Lviv Fashion Week рівно три роки тому, у квітні 2011. Журналістом, звичайно. Попри те, що я розумію, що це далеко не епічний захід на рівні світових столиць фешену, він мене вразив) Тиждень моди (який по суті триває лише 2-3 дні) - це як така маленька магія, можливість привідкрити двері до світу, якого ти не бачив раніше. Ну і писати про модні покази мені сподобалось значно більше, ніж, скажімо, про червоге засідання в Облраді) З того часу я чекала Тижні моди з нетерпінням і двічі на рік в обов'язковому порядку відвідувала, якщо не всі, то добру половину показів точно.


Зазвичай покази проходили у експо-центрі на Шуварі, що,на мою думку, було не найкращим варіантом - все ж Шувар асоціюється перш за все з овочевими рядами і базарчиком на Сихові, а не з модою і схожими заходами. Тому новина про те, що найближчий Тиждень моди переїжджає у новий термінал аеропорту - це новина радісна. Безумовно, і аеропорт - це не найкраще місце для таких заходів, проте я певна, що це буде цікаво і свіжо. А Дарія Янковська, одна з організаторів, розповіла, що власне аеропорт імпонує її смакам, бо він сучасний і там мінімалістчине оформлення, а саме цього їхня команда й прагне досягнути на Lviv Fashion Week.


Всі організатори також наголошували на тому, що формат Тижня моди осінь-зима 2014 - суто діловий, а не світська тусівка. До таких коментарів спонукали закиди на тему "бенкету від час чуми" - події в Україні примушують організаторів різних культурно-мистецьких заходів їх переносити чи скасовувати. Проте творці Lviv Fashion Week зазначили, що це важкі часи і для дизайнерів і Тиждень моди - в першу чергу проводять, щоб допомогти їм.



Із зазначених в прес-релізі гостей: Marta Wachholz, Mykytyuk&Yatsenyuk, NOVANA Studio, Ivanna Yukhymchuk, GOLDA VYNOGRADSKAYA, DOMANOFF, Лідія Яніцька, переможці конкурсу “САБОТАЖ” Тетяна Каліта і РИСИЧ. Декого з них я вже бачила, декого побачу вперше. Окрім показів планується багато заходів, зокрема і студентські колекції, і лекції, і різноманітні перформанси. Не знаю, наскільки вийде відвідати усі події, бо на той же період часу маю багато планів, проте обов'язково подылюсь враженнями =) Буде щось цікаве!



Немає коментарів:

Дописати коментар