вівторок, 29 квітня 2014 р.

Graduation-inspiration

Ностальгія - хороше відчуття, правда ж? Особливо, коли у невеликій кількості. Тому сьогоднішня крапля натхнення - випуск! Адже майже рік минув з того дня, як я вийшла з дверей рідного університету з дипломом журналіста. Звичайно, передували цій події 5 років захоплюючого (і не дуже) навчання, безсонні ночі над дипломною роботою, а також багато яскравих спогадів. Один з цих спогадів - фотосесія для альбому. Знімали наш курс кілька тижнів по кілька людей на день. Автор всіх фото - Назар Коваль.





Образ:

Сукня - Reserved. Куплена собі в подарунок на 22-ий День народження. Моя улюблена сукня на даний момент) Вона така легенька, проста і водночас святкова. Ну і поділ  high-low, якого, на жаль,не видно на фото. І комірець. Подобається мені цей тренд з комірцями) Проте головне, щоб він не перетягував на себе надто багато уваги і не робив образ "важким". Ось тут маємо вишивку напівпрозорим бісером =)
Сережки (чорні пір'їнки) - no name, подарунок подруги з Нідерландів. 
Перстень (якого не видно майже) - Accessorize. Срібне  колечко у формі діадеми з кількома стразами, теж одне з улюблених.

Гарні спогади =) 


2 коментарі:

  1. І я тут навчаюся :) люблю свій факультет, хоча мінусів теж вистачає(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Теж журналіст?))
      Мені зараз більше позитиви згадуються, проте, коли тільки-тільки закінчила. то не могла натішитись, що нарешті вирвалась з тих стін... А зараз би ще там повчилась!

      Видалити