субота, 26 квітня 2014 р.

Сережки у вінтажному стилі

Що буває краще за посиденьки з подругою, ароматну каву і розмови про все-все-все?.. Отож, сьогоднішня крапля натхнення: нові сережки моєї подруги Олександри =)  Я й сама маю велику пристрасть до чогось такого у квітково-вінтажному стилі + масивність. Взагалі, масивні сережки можуть бути дуже жіночними. Плюс вони з легкістю перетворюють повсякденний образ на щось трохи загадковіше та трохи урочистіше. До того ж такі прикраси доволі "самодостатні", вони добре "грають соло", не потребуючи доповнення іншою біжутерією. Проте й доповнювати такі сережки треба обережно, щоб не перевантажити образ. Ось Олександра вписала їх у образ з яскраво-червоним тренчем та легким квітковим щаликом, яких через моє надмірне захоплення кавою та розмовою, нема на фото =(
   
До речі, ці сережки придбані у магазині Fashion Cat (вул. Театральна, 12). Виберусь туди найближчим часом "у розвідку", а поки - ще трохи тематичних фото з інтернетів. 




 
Ці сережки сподобались поєднанням кольорів - виглядають водночас елегантно й розкішно. А також асоціюються з Герою - це ж її символом був павич з його різнобарвним пір'ям. 

Ці підкупили формою та знову ж таки глибокими кольорами. От їх я б з радістю сама носила...)

Тема листя чи пір'їнок в прикрасах зараз дуже популярна, до того ж ці виликають асоціацію саме з моєю сьогоднішьною "краплею натхнення". Головне, щоб були виготовлені якісно і не потерті, бо в протилежному випадку такі сережки виглядатимуть дуже дешево =(

 
А ось тут в нас цілий набір: і старовинний посуд, і рукавички, і різноманітні прикраси. Сережки, які лежить на рукавичках, доволі урочисті і дуже симпатичні. А ось до прикрас з камеями я ставлюсь двояко. У мене є чокер з невеличкою камеєю, який подарувала подруга на День народження (хенд-мейд!), проте зараз бачу доволі багато прикрас з просто-таки гігантськими камеями, до того ж не найкращої якості. Як на мене, то тут працює той же принцип, щой  усюди - головне не переборщити! Таке ось)

Сонячного вам настрою і натхнення =)



Немає коментарів:

Дописати коментар