пʼятниця, 18 квітня 2014 р.

Ів Сен-Лоран та "Французька весна"

Майже рік минув з того часу, як я написала тут перший пост... За ним ще кілька. А тоді успішно "забила" =) Нелегкі будні магістра журналістики і потім випускника давали про себе знати. Але все ж мені досі хочеться ділитись думками про модні речі, які чіпляють мій погляд (чи душу!))

Не так давно я почала вивчати французьку, тому початок фестивалю "Французька весна" не міг мене оминути. Допрем'єрний показ фільму "Ів Сен-Лоран" - вразив. Плючи таких показів - фільми в оригінали та з субтитрами. А я вважаю, що закордонне кіно саме так дивитись і потрібно. І для вивчення мови позитив, і враження повніші та яскравіші.

Отож, історія знаменитого дизайнера почалась дуже сонячно і оптимістично: ще б! У 21 рік стати головою дому Діора! Проте зовсім скоро картина змінюється і приходить розуміння, щр рамки - не для Ів Сен-Лорана. А бути керівником чужого дому моди - це обов'язково рамки. На щастя, у Ів Сен-Лорана була підтримка) Взагалі, це такий ідеальний варіант: геній має можливість творити, а його "група підтримки" вирішує всі інші питання. Звичайно, не кожному творцю так щастить. А от французькому маестро пощастило.

Це фільм про любов. Про любов до людей і моди. І фінальна колекція, якою фільм закінчується, ввібрала в себе таку повноту життя і його красу, що просто сльози виступають на очах, хоч навіть це фільм. Браво) J'adore!

До речі, мій матеріал про фільм можна почитати тут: http://lviv.dreamtame.com/story.php?id=148






2 коментарі:

  1. І я там була на допремєрному показі :) натхненно :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Яке тісне львівське коло блогерів...) Я власне згадала, що в мене є цей блог після того, як захотілось про фільм написати.

      Видалити