субота, 4 травня 2013 р.

Лак Yves Rocher Luminelle Blanc Neige

Лаки Yves Rocher для мене одні з улюблених. Ось на днях випадал нагоду спробувати відтінок Blanc Neige - Сніжно-білий, який мені одразу ж захотілось називати "Білосніжкою".

Маленька баночка 3 мл - безумовний плюс, бо таких лаків можна взяти з собою в дорогу і тішитись різними відтінками. Пензлик теж маленький і доволі зручний.

Сам відтінок в банці виглядає білим, а дрібний шиммер додає іскристості, але не дуже кидається в очі, і на тому спасибі) Проте на нігтях перший шар майже прозорий і щоб отримати відчутний світлий відтінок, потірбно наносити лак в 3 шари. Він все одно зберігає свою напівпрозорість, але, як на мене, це виглядає дуже делікатно. 

Щодо стійкості ще не знаю, як "Білосніжка", але інші лаки цієї серії тримаються дні 3. Проте на кінчиках стираються доволі швидко. На світлих відтінках це непомітно, а от якщо брати яскраві - тоді зрауз кидається в очі. З базою та топом ще не пробувала, бо ж і так 3 шари самого лаку, але треба буде поекспериментувати! І так, це один з рідкісних моментів, коли мені сподобався шіммер. 

А взагалі я б цей лак хотіла мати у великій баночці - він просто універсальний і підійде до будь-якого образу.

Ціна: 25 грн за 3 мл.



Погане освітлення зовсім не передає відтінок, але тут лак в два шари і надає нігтям приємного світлого забарвлення.  


Немає коментарів:

Дописати коментар