четвер, 2 травня 2013 р.

Про красивості або дзеркальце Hiyori

Зовнішня естетичність приваблює в одязі та прикрасах, ми прагнемо до краси, купуючи чергову сукенку чи сумочку. З двох косметичних продуктів, які схожі між собою, скоріше виберемо той, який оригінально і симпатично виглядає, відрізняється від інших. Думаю, що це прагнення всяких "красивостей" та особливості розповсюджується і на дрібні аксесуари на кшталт дзеркальця - щоденного незамінного помічника.

Раніше я використовувала дзеркальце в пудрі (Maybelline Affintone True-To-Skin Perfecting Powder (відтінок 14), проте його було трохи незручно відкривати на ходу, коли поспішаєш, а також зсередини випадав спонж, який нічим не кріпився.

Альтернативне рішення з'явилось в мене взимку, коли до Дня народження прийшов лист від подруги з Японії. Вона прислала в подарунок дзеркальце та серветки від японської компанії Hiyori. На жаль, версія їхнього сайту є лише японською, тому я не багато змогла зрозуміти, але різні види серветок для очищення шкіри і декоративні дзеркала - їхня основна продукція. Про серветки я обов'язково розповім іншим разом, а зараз зосереджусь на дзеркальці. 

Воно привезене з Кіото (старовинна столиця Японії), тому логічно, що виконане в старовинному стилі. Розмір компактний - 7 х 10 см. М'яка "палітурка" приємно пружинить в руках, а традиційна вишивка нагадує японський живопис. На дзеркальці немає ніяких кнопок чи замочків - воно відкривається легко та зручно. Всередині - власне прямокутне дзеркальце на одній половині та бежева тканина з невеличкою кишенькою для серветок на іншій. 

Воно мені настільки сподобалось, що я навіть купила невеличку косметичку спеціально для нього - не хочеться, щоб квітчастий червоний верх стирався від носіння. Отака маленька "красивість", яка піднімає настрій щоразу, коли дістаю її з сумочки))



Немає коментарів:

Дописати коментар