пʼятниця, 3 травня 2013 р.

Тренд: high-low skirt

Серед популярних сьогодні трендів high-low skirt або ж асиметрична спідниця (кращого перекладу я не можу придумати)) мені подобається, мабуть найбільше.

Адже це:
- романтично!
- дуже по-весняному
- ...або по-літньому)
- підкреслює гарні ноги.


При правильно підібраній моделі така спідниця виділить позитивні сторони фігури.
Мені особисто найбільше припав до душі варіант з легкими, шифоновими тканинами та драпіровками, коли м'які складки тільки підкреслюють романтичність та легкість образу. До того ж high-low skirt виграшно виглядає і на прогулянці, і на романтичному побаченні, і на урочистому заході, і навіть на роботі - якщо, звичайно, не одягати туди вечірню сукню з асиметричним подолом) До речі, окрім спідниць аткого плану дизайнери пропонують і великий вибір сукенок!


Минулого року придбала собі чарівну сукню в Reserved якраз напередодні свого Дня народження. На жаль, більшого фото ніде в мережі немає, але все ж:


Окрім асиметричного тренду вона ще й тішить комірцем, який розшитий перламутровими та прозорими намистинами, тому виглядає доволі урочисто. А відрізна лінія талії красиво підкреслює фігуру. На фото цього, безумовно, не помітно) Але вживу виглядає вельми позитивно.

Іще одна ідея від Reserved, в якій мені зовсім не подобаються кольори і принт, але універсальний дизайн виглядатиме виграшно в будь-якій ситуації. Думаю, що до high-low skirt зовсім не потрібні глибокі вирізи чи інші акценти в образі (ну хіба що красиві аксесуари) - така спідничка гарно задає тон. Ще один плюс в тому, що є багато варіантів покрою: від дуже довгих до майже міні: на всі випадки життя. 



Щодо поєднань одягу, то, як я згадувала вище, high-low skirt - це романтика. Як на мене, всюдисущі короткі шкіряні куртки - трохи заношений варіант, тому я б відклала контрасти і старалась вибрати щось легке, літнє і рмоантичне. В пошуках зображень натрапила на красивий етнічний варіант:


До слова, в Bershka є майки та топи зі схожими принтами!

Перші дві спіднички на цьому фото ідеально підійдуть для навчання - так і уявляю зверху футболку чи чорочку з комірцем - такий собі преппі-стайл з модною асиметрією і вперед, в універ! Третя модель ближча до етніки, а кольорова гамма нагадує про спекотне літо.


Сукні з подолом high-low в пастельних тонах - мій маст-хев на літо) Хоча я досі в пошуках хорошого варіанту. В ідеалі - щось легке, коралове чи м'ятне. На щастя, м'ятний тренд не дуже сильно розповсюджений в моєму місті, тому одягаючи речі цього кольору (а в мене є такі скінні Stradivarius!), я не ризикую виглядати, як клон. 





Немає коментарів:

Дописати коментар