неділя, 28 квітня 2013 р.

Трохи ретро... з Sisters


Ів Сен-Лоран говорив, що "головне в сукні - жінка, яка її одягає"... І з цим не можна не погодитись) І все ж, хороша сукня сама по собі додає і гарного настрою, і впевненості.

На мою думку, безпрограшний варіант - це ретро. Бо ретро - це завжди трохи інтриги та загадки, легка ностальгія і невловима привабливість, яка поза трендами, сучасність і відкритістю. Ретро мені подобається саме цим вмінням створити привабливий образ за допомогою "натяків", не вказуючи прямо, як це робить глибоке декольте чи міні... Звичайно, декольте і міні мають свій шарм, але його часто буває важко обіграти без нальоту дешевизни.

До слова, сукня - з магазину Sisters, локальної мережі, де представлені роботи молодих дизайнерів (творець моєї - бренд Vesela). Якось напишу про цей магазин окремим постом, бо він того вартий. Цю сукню я побачила серед інших темно-синіх моделей (а мені хотілось конче темно-синього кольору!), приміряла і зрозуміла, що це той випадок, коли без неї я нікуди не піду) Легка тканина з приємним теплим відтінком ванілі, акуратні темні манжетики та актуальний комірець і неповторний візерунок з бантиками підкорили з першого погляду. Плюс - довжина трохи вище коліна, яка гарно підійде і для університету, і для роботи, і для романтичної прогулянки. Це мій перший експеримент з тоненькою віскозою і думаю, що не останній. А в маминій шафі якраз знайшовся підходящий ремінець синього кольору з далеких 70-х... Справжній вінтаж! 


Матеріал: 80% віскоза, 20% поліестер.
Ціна: 438 UAH





Немає коментарів:

Дописати коментар