четвер, 25 квітня 2013 р.

はじまり

Привіт усім!

 Мене звуть Наталя, в колі друзів-японістів - Ріноа.

І це моя перша, фактично спонтанна спроба створити блог. 


Мені 22. Я журналіст. І справа в тому, що якось довелось працювати на сайті про моду і я зрозуміла, що мені це подобається. Навіть не так - я зрозуміла, що мені це справді подобається. Тому я спробую писати про неї тут)

Одразу ж скажу, що не прагну вливатись в стрункі ряди модних блоггерів, які постять фото своїх "образів" чи підбірки для Інстаграму - їх і так багато, а в мене не набереться стільки фото. А також я не бігаю за брендами і вже точно нічого не купувала в сегменті "люкс") І я впевнена, що більшість дівчат мого віку - не всі, але вже точно більшість, теж не ходять з оригінальними сумками від Шанель.

Я прихильно ставлюсь до масс-маркету, люблю яскраві джинси Stradivarius, вважаю, що ціни в Zara часто невиправдано завищені. Купую яскраві шарфи і лаки. Не сприймаю леопардові принти, велюрові спортивні костюми і обтислі леггінси. Сподіваюсь, що розумію різницю між модою та стилем. Люблю поговорити про тренди, проте не сильно хворію "шопоголізмом". Заходьте, поговоримо!))




Немає коментарів:

Дописати коментар